آموزش نرم افزارهای دریایی

... آموزش نرم افزارهای مکسرف، راینو، متلب، اتوکد و

آموزش نرم افزارهای دریایی

... آموزش نرم افزارهای مکسرف، راینو، متلب، اتوکد و

آموزش و دانلود نرم افزارهای کاربردی رشته مهندسی دریا

نویسندگان

هدف سایت

احسان اسماعیلیان | دوشنبه, ۱۶ فروردين ۱۳۹۵، ۰۷:۳۸ ب.ظ

Image result for marine based industry


رشد روز افزون صنعت دریایی کمک شایانی به توسعه سواحل، اشتغال و رونق حمل و نقل می کند. تجربه نشان داده است توسعه صنعت دریا نیازمند سه عامل اساسی زیر  است: 

1- دانش  و تکنولوژی شامل دانش مدیریت، ساخت و ... 

2- جلب اعتماد و حمایت مسئولین برای سفارش ساخت در داخل

3-  حمایت های مالی

دانش و تکنولوزی در صنعت دریا یکی از رکن های مهم در صنعت دریا می باشد و تاثیر مستقیم  بر روی دو رکن دیگر دارد.  بی شک مهم ترین ابزار علمی در صنعت دریا نرم افزار های دریایی هستند که آشنایی و تجربه کار با این نرم افزار ها که حاصل سال ها تجربه و تلاش کشورهای پیشرفته در صنعت دریا هستند، کمک اساسی به توسعه دانش و تکنولوژی صنعت دریا می کند. امروزه در دنیا نرم افزارهایی وجود دارند که مدیریت زمانبندی ساخت و  مونتاژ قطعات کشتی  و دیگر سازه های دریایی را به صورت بهینه انجام می دهند تا فرآیند ساخت با کمترین زمان و  هزینه  همراه باشد. نرم افزارهایی وجود دارند که بارگذاری سازه ها در دریا را به صورت خیلی دقیقی پیش بینی می کنند طوری که خطر ریسک به شدت کاهش یابد. یادگیری این نرم افزار ها و انتقال دانش در این خصوص نقش اساسی در عامل اول از سه عامل اساسی پیشرفت صنعت دریا ایفا می کند و با تاثیر مستقیمی که بر عوامل دیگر دارد باعث پیشرفت سریع تر و روز افزون صنعت دریا در کشور خواهد شد. 

 

  • احسان اسماعیلیان

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی